Sunday, March 17, 2013

Masa untuk teh!

semalam tekak ni terasa nak makan Subway. kebetulan Subway dah buka branch kat Angsana jadi terus je menuju ke situ dah alang2 dekat. Subway ni sebaris dengan Mcd n Kfc. so senang. rasa nak makan apa2 boleh je ke situ. owh Pizza Hut pun area situ gak.

aku order Spicy Italian in Parmesan Oregano bread. Al lak amik chicken teriyaki. slalu aku amikkan die chicken slice tapi dah ari tu die mintak ayam jepun terus aku bagi die yg tu. die kata x best. hahahaha sape suruh mintak bukan2.

owh pada yg xtau, Subway ni kita leh pilih nak roti apa, pastu ko mintak la inti die apa. sayur n sos pun kita pilih sendiri tapi diorg yg tolong letakkan la. sejak2 ni aku dah jarang makan Mcd. nape tah. nak cuba makanan sihat kot. hahahaha

masa tengah order tu tetiba ternampak kedai Chatime betul2 bertentang dari kedai Subway. so order minum kat situ tapi makan kat Subway. boleh?







menu kami hari tu. Spicy Italian sandwich (rm10.90),
chicken teriyaki sandwich (rm10.90)
choc chip cookie (rm1.50 sekeping)
dan hazelnut choc milk tea with grass jelly (rm5.90)

dalam bahasa melayu nya milo cau hazelnut. hehehe ye kena cakap camtu kat Al baru die nak minum kalau x die bukan nak air pelik2 ni.


Al punye dia ngap dulu. lapo kot. hehehehe aku biasanya amik Turkey Breast n Chicken Slice tapi aritu terasa nak amik flavor lain tapi cam x kena la dgn tekak aku. so next time nak makan yg biasa aku order je. kalau amik Subway Melt pun best gak. korg tgk la sendiri menu diorg ye. lagi mahal lagi sedap kot. hahaha sesuka aku je anggap camtu kan.











sebenarnya ni 1st time aku minum Chatime. sebelum ni ada org cakap cakap kat aku yg Chatime lagi sedap dari Coolblog tapi masa die cakap tu Chatime macam lom popular sangat. tapi sekarng dah cam cendawan dah. rasanya kat Bukit Indah pun ada branch die. grass jelly tu aku yg mintak tambah. korg leh gak letak pearl(biasa org amik) atau nata de coco ke. setiap tambahan adalah rm0.50.

bagi aku air Chatime ni memang sedap la. yela dah harga pun lagi mahal mesti la lagi sedap. ye lagi sekali sesuka aku je assume camtu. hehehe

owh gambar choc chip cookie tu xde. tapi sedap giler weyh. lagi sedap kalau ko beli pastu terus makan. sbb die cam rangup di luar tapi lembut di dalam. pastu choc chip tu cair. pergh macam terasa lak kat tekak aku sekarang ni. tapi lama2 biskut tu akan cam lembut jela. ada sesetengah org x suka biskut lembut kan. aku suka je. hehehe




No comments:

Post a Comment