Thursday, October 24, 2013

Rendang Tok yang sedap

pergh lama giler x tulis kat blog ni kan. biasa la ai bz uolss. anyway, ni bukan nak cerita pasal aku gi makan kat mana2 tapi nak cerita pasal aku masak. ye aku masak rendang tok!!

selama ni takut je nak buat rendang sbb rasa cam susah. pulak tu banyak rempah nak kena letak. tapi tah angin kus2 mana datang tah semalam boleh lak aku buat rendang. aku amik dari blog ini dan blog ini. diorg punye resepi lebih kurang je tapi aku olah sikit biar sedap kat tekak aku.





rendang in the making.



sorila gambar step by step xde. sambil masak sambil jaga anak camtu la jadinya.









hasil nya. makan dgn nasi panas memang best. korang cuba la. memang terbaik ok.







p/s : lepas ni nak try buat kuah kacang lak.







No comments:

Post a Comment