Monday, March 28, 2016

Murni Discovery Sek 7

minggu lepas pegi Selangor menjenguk anak sedara. x sempat gi jalan2 sangat pun tapi sempat la merasa masakan western sedap. kitorg makan kat Murni Discovery Sek 7.

ikutkan cakap adik aku, tempat ni kira hot spot untuk students. dengan harga yg berbaloi, servis tip top memang x menyesal la makan kat sini. cuma kekurangan die xde privacy. sbb tempat pack kemain.







menu kami malam tu (clockwise) :

steak daging
spagetti carbonara
nasi maryland (nasi goreng + telur mata + chicken chop)

menu lain :
sosej wrap dgn ayam n ham ayam, chicken chop

air lak :
air traffic light (iced blended 3 layer kiwi, mango, strawberi)
corn slush (ais jagung)
iced lemon tea.
air boleh upgrade ke saiz besar iaitu sebesar jag air. kena tambah rm1@2

overall makan kat sini memang sedap. x sampai 15 minit dah sampai. portion die memang besar. paling sedap sos blackpepper die tu. kalau korg ni jenis perut kecik macam aku, baik la kongsi dgn kawan ke apa ek. sbb aku yg order steak. hanya mampu makan separuh je. nasib baik boleh tapau.

harga plak aku x ingat tapi rasa nya air traffic light saiz biasa rm5+, steak tu harga rm13+ kot. kira x mahal sangat la kan kalau sampai 2 org blh makan. mana tak nya pinggan besar muka aku kot. hahahahah





No comments:

Post a Comment