Sunday, January 29, 2012

Imano's Cafe

sambut besday Al sambil jalan2 cari makan di Imano's Cafe.



 aku punye. ultimate lasagna rm15.90 dgn air tembikai rm6.90(kot. aku x ingat harga)

ada coleslaw, salad, chicken lasagna n ayam goreng dgn sos blackpepper. memang sedap sesangat. sampai habis licin aku makan. hehehe


Al punye. nasi beriani ayam rm8.90. die minum air cafe latte. pun aku x ingat harga

pun sedap gak. dah la pinggan besar, nasi die pun banyak. Al sampai x larat nak jalan lepas tu. hahahahahah Imano's Cafe ni terletak dalam plaza Angsana aras 3 sebaris dgn Nasi Ayam Penyet Ria. sangat highly recommended sbb sedap dan berbaloi dgn harga nye.

owh nasi ayam penyet tu aku dah rasa. langsung x sedap. nasi keras. bakso x sedap. meehoon pun keras. kalau korg nak try gak cea try gi makan sana. gerenti x nak lagi. hak3

No comments:

Post a Comment