Monday, January 30, 2012

Mee rebus tulang ZZ

masa tu besday MIL. cari2 tempat makan best. teringat mee rebus tulang ZZ. kan ada 8tv buat review pasal tu kan. yg ikut masa tu cuma aku, Al, Nia(ofcos la ada kan), MIL dan Yani je. yg lain2 x cuti n FIL lak keje. so mari kita try itu mee rebus.




 semua pun order mee rebus.
sepinggan rm5 (kalau x silap aku la)










ni pinggan Al. tgk la banyak kan? sbb aku x suka sedut bahagian lemak ke apa tu. so tulang bahagian aku, aku bagi kat die.

rasa die? korg penah makan mee rebus Stulang x? camtu la rasa die. sama je. cuma ada 2 ketul tulang gearbox. dah la kuah die x panas pun. dgn kitorg duduk kat hujung dunia. 30 minit baru siap order n dapat makanan kot.

yg best kat situ maybe suasana kot. kitrog makan kat dlm pondok. ala macam pangkin. adala meja2 makan semua. tapi kat pondok lagi best. Nia pun sedap je baring kat lantai. xde la kitorg makan kena pegang die.

itu jela kot. dah xde idea dah. hehehe







No comments:

Post a Comment