Monday, December 22, 2014

Dapur Jendela

malam sabtu bosan2 dok rumah, gi la Bazar Karat. dah pusing2 lapar la pulak. nampak restoran Dapur Jendela. macam best je. ok la kitorg masuk.


pic dari google



nak makan kat dalam penuh, so duduk luar jela. pegi bertiga je sbb Nia tido rumah mak. aku order set lempeng kecik, Al order set roti jala n air milo dinasor.

satu set lempeng = rm5
set roti jala = rm5
air milo dinasor = rm3 kot(x ingat la plak harga die)
appetizer(kacang) = rm2

die ada menu lain gak tapi menu yg ni je yg macam lain dari yg lain. bagi aku ok la makanan die. xde la x sedap, xde la wow sangat. biasa2 je. cuma servis die lambat. amik order lambat. dapat makanan pun lambat. padahal lempeng n roti jala je kot. org pun xde la ramai mana.

pastu ada lak insiden yg bagi aku x patut berlaku, terjadi. buat aku rasa ni la first n last aku makan kat sini. mungkin diorg patut tambah pekerja. xde la pekerja yg sorg tu terkejar2. die la amik order, die la hantar makanan, die gak yg bersihkan meja.

sori nak cakap ye. aku x pandang deko kedai. aku pandang kualiti makanan. kalau x, xde la aku suka giler makan bubur sentosa kan. padahal tepi jalan je tapi makanan n servis tip top.

ni yg buat aku terliur nak makan bubur ni.....huhuhu






No comments:

Post a Comment