Sunday, January 25, 2015

Restoran Upin Ipin 2.0

weekend biasanya aku memang xkan masak. nak rehat. so biasanya kitorg akan makan kat luar. slalu tu makan fastfood je sbb cepat n kat shopping kompleks banyak. boleh la lepas makan terus shopping. hehehe

weekend lepas cam biasa la ajak Al n budak2 keluar jalan2. Al ajak makan kepci. tapi aku ni dah muak dah makan kepci. bulan ni je dah 3 kali makan. boring la. so saje la ajak Al makan kat restoran Upin Ipin BBU. yela dulu pegi die x ikut skali kan. so lets.

Nia punye la eksaited, nampak pintu gambar Upin Ipin die terus nak masuk. aku x amik gambar pun sbb malas. hahaha boleh? eh ada gambar tapi dalam fon Al. nanti2 la aku transfer ye.





ini restoran nye.


aku order spagetti carbonara n hot Cokopin(air hot chocolate) , Al order nasi ayam madu n bandung soda. sbb itu je yg macam leh lalu kat tekak kitorg. menu die dah terlalu ringkas. dulu bukan main menu panjang berjela. sekarang buku menu dah la kecik. nipis lak tu. kat menu cuma ada nasi ayam 3 jenis, nasi goreng 3 jenis, spagetti 3 jenis dan chicken chop 3 jenis. eh menu 3 jenis je ek?

kualiti makanan? macam makanan segera dalam peket. serius. kualiti makanan die dah menurun. x macam aku makan tahun lepas. nasi ayam pun nasi nye kering. x lembut. ayam madu die adalah ayam goreng kecik2 pastu tuang madu atas die. tah apa2 je.

tempat main budak2 pun dah xde. cuma ada ruang untuk budak2 tengok tv cerita Upin Ipin je. kenapa teruk sangat ek? sbb tukang masak die dah tukar ke? servis die ok la tapi makanan die patutnye ok la kan. hmmmm....







No comments:

Post a Comment